پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو
سرخط خبرها

بازار رمزارز‌ها سبزپوش شد| رشد ۱۷ درصدی اتریوم

  • کد خبر: ۱۳۱۴۶۷
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
بازار رمزارز‌ها سبزپوش شد| رشد ۱۷ درصدی اتریوم
از ظهر امروز چهارشنبه ۴ آبان ماه شاهد رشد ناگهانی قیمت‌ها در بازار رمزارز‌ها هستیم. افزایش تقاضا در این بازار سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار به صعود قیمت‌ها منجر شده است و این می‌تواند سرآغاز برای بازگشت قیمت‌ها به سطوح قبلی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، هم اکنون بیت کوین با رشد ۷ درصدی نسبت به روز گذشته با نرخ حدود ۲۰۷۰۰ دلار معامله می‌شود. رشد ۷ درصدی اتفاقی است که مدت‌ها درمورد بیت کوین دیده نشده بود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم همان ۷ درصد است.

نکه مهم درباره بیت کوین این است که ارزش معاملات آن طی شبانه روز گذشته بیش از ۶۳ میلیارد دلار بوده و رشد حداقل ۳ برابری را ثبت کرده است. ارزش بازار بیت کوین هم ۳۹۶ میلیارد دلار است. امروز شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد ۳۳ رسیده و پس از مدت‌ها که در محدوده ترس شدید بود، بالاخره وارد محدوده ترس شد.

به نظر می‌رسد سرانجام بیت کوین آن حرکتی که مد نظر فعالان بازار ارز‌های دیجیتال بوده را انجام داده و حالا بسیاری از افرادی که پول خود را تبدیل به استیبل کوین کرده بودند، در حال خرید بیت کوین و آلت کوین‌ها هستند.

جهش ۱۴ درصدی اتریوم

اتریوم که امروز همه را شگفت زده کرده. با رشد ۱۴ درصدی، قیمت این آلت کوین به ۱۵۳۰ دلار رسیده است. اتریوم از نظر درصدی دو برابر بیت کوین رشد کرده و با این رشد، زیان بسیاری از افرادی که طی مدت اخیر خرید کرده بودند جبران شده است. بازدهی هفتگی اتریوم هم اکنون به مثبت ۱۸ درصد رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم هم جهشی فوق العاده داشته و از ۱۰ میلیارد دلار دیروز، به ۳۸ میلیارد دلار در امروز رسیده است. ارزش بازار آن نیز ۱۸۸ میلیارد دلار است.

بازدهی عالی تون کوین در مقیاس روزانه و هفتگی

با وجود مثبت بودن فضای بازار، امروز چند نماد افت کرده اند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، آپتوس با کاهش ۳ درصدی قیمت، بیشترین افت را داشته است. کوانت هم یک درصد افت کرده و هوبی توکن نیز با افت کمتر از یک درصدی، سومین نماد منفی است.

مابقی آلت کوین‌ها امروز رشد کرده اند. در صدر نماد‌های مثبت، تون کوین با جهش ۲۱ درصدی قرار دارد. دوج کوین هم ۱۳ درصد رشد کرده است.

کاردانو، اتریوم کلاسیک، سولانا، فلو، پولکادات و یونی سواپ دیگر آلت کوین‌هایی هستند که رشدی بیش از ۱۰ درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی، تون کوین با رشد ۴۹ درصدی بهترین وضعیت را دارد. پس از آن اتریوم با رشد ۱۸ درصدی در رده بعدی است. هوبی توکن و دوج کوین هم بیش از ۱۵ درصد رشد کرده اند.

جهش ارزش بازار و ارزش معاملات

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با رشد بیش از ۷ درصدی به ۹۹۷ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم رشدی خیره کننده داشته و با جهش ۱۵۹ درصدی، رقم ۱۱۶ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

ارزش معاملات دیفای ۵ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین رقم ۱۰۱ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->